טוען...

חשיפה! פשעי המועצה ליחסי חוץ של ארה"ב CFR (חובה לדעת)




עכשיו אני עובר לעוד סוג של אנשים שהם "נגד השמים" (במרכאות) אבל הם חושבים שהם עושים לטובת הציבור לטובת הנתינים העבדים האזרחים העולמיים, קבוצת אנשים שהחליטה שהם רוצים להשתלט על העולם ושכולנו נהיה תחת כף רגלם! עד כדי כך שיעשו בגופנו מה שהם רוצים; חיסונים, וצ'יפים, והפעלת ג'י5 על ראשנו, יצלו אותנו, יכניסו לנו מחלות, וענינים, ישלטו בנו, יעקבו אחרינו, יצפו בנו - מהעין שנמצא בבית המשפט העליון...

אז אני הולך לדבר עכשיו על CFR זוהי "המועצה ליחסי חוץ" של ארה"ב, זה חומר שנמצא באינטרנט מלפני 9 שנים! והיום רואים את זה יותר, זה כבר התפרסם יותר ויותר, Council of Foreign Relations -CFR זה ה-CFR, שם חברים בין היתר הנרי קיסינג'ר וזביגנייב בז'יז'ינסקי - שקרא לנשיא ארה"ב: "להפיל את מטוסי צה"ל בדרכם להפצצה באיראן!"

טוב, מי זאת המועצה ליחסי חוץ, מה פעולותיה, מי השותפים שם, ומה נאמר עליה? היא נוסדה בשנת 1921 לפני 100 שנה פחות שנה, בארה"ב, כהתפתחות טבעית מתוך קבוצות ה"שלחן העגול" כדאי לכם ללמוד על הנושא הזה יש ברשת הרבה, זה התחיל במלכות הבריטית עם ארתור וזה התפשט לכל המדינות, גם בישראל יש את השלחן העגול תקראו גם כן, תראו מי שותפים שמה, מה החלטות שלהם, ואיך הם קובעים לנו איך נהיה, תשימו לב! שכולם כמעט שייכים לאותו פרופיל, ממילא מבינים את המדיניות פה וכו'

אז "המועצה ליחסי חוץ – המועצה נוסדה בשנת 1921 בארה"ב כהתפתחות טיבעית מתוך 'קבוצות השולחן העגול'. המועצה מתפקדת כ"צוות חשיבה" בנושאים פוליטיים, כלכליים וביטחונים הנוגעים לארה"ב ולכלל העולם. "המועצה" נחשבת על ידי רבים כגוף בעל ההשפעה הגדולה ביותר על הפוליטיקה העולמית. המועצה צמחה מתוך גוף בשם "החקירה" בן כ-150 מומחים בתחומים הרלוונטים ליעוץ לנשיא וודרו ווילסון באשר לנושאים הקשורים ליציאתה של ארה"ב ממלחמת העולם הראשונה לאחר 1918. למעשה צמחה המועצה ונישלטה עם הקמתה על ידי ג'י.סי. מורגן מעשירי הבנקאים הבינלאומים בעולם, במשותף עם משפחה הידועה רוקפלר. התיזה של המועצה להשגת שילטון עולמי, נוסחה על ידי 'קולונל' האוס, מיזמי ההתארגנות בראשית המאה העשרים, בכך כי יש ליצור משברים עולמיים"

-          אתם שומעים? כל מה שאתם רואים "משבר עולמי" במקום זה וזה, זה לא נוצר סתם, זה לא אקראי זה מתוכנן עלי ידי הרשעים האלה!

"ליצור משברים עולמיים ולהציע להם את הפיתרון המועדף על ידי חברי המועצה."

-          הם יוצרים את המלחמות את הצרות את הוירוסים את הכל ואח"כ הם גם אומרים לכם מה הפתרון צריך צ'יפ צריך זה צריך פה צריך שם, וכמובן הם אומרים לכם את...

"המחיר (הרצוי לטעמם), ואז תהיה הגברת השליטה הממשלתית על אמצעי הפיננסים והייצור של הלאום תוך שחברי המועצה 'מוכרים' את הרעיון לציבור באמצעות התקשורת הנמצאת בשליטת המועצה ומשכנעים הציבור כי הפתרון המוצע (ממשלה עולמית בעלת סמכויות נרחבות), הוא המחיר הסביר שיש לשלם על מנת להסיר את עקבות המשבר"

-          שהם יזמו

"מעל האומה וכך להביא לשלום בעולם. על מנת להרחיב ולהעמיק השפעתה / שליטתה של "המועצה" על קובעי המדיניות העולמית הקימה המועצה מכון מחקר רב מוניטין הצועד יחדיו עם המדיניות המוצהרת והניסתרת של "המועצה". מכון המחקר של המועצה נוקט בצעדים הבאים על מנת להפיץ משנתו בין קובעי המדיניות האמריקנית:"

-          איך עושים את זה?

"פרסום ספרים ומאמרים של חוקרי המכון, כנסים וסדנאות, הופעות בפני בית הנבחרים והסנט, מינוי חוקרי המכון לתפקידים רשמיים. נוסיף כי האמצעי המוצלח ביותר אשר מופעל על ידי "המועצה" והמכון המסונף אליה הוא בפשטות רכישת אותם מקבלי החלטות ובעלי השפעה כחברים מן המניין "במועצה" ובכך מובטח כי הוראות בכירי "המועצה" יבוצעו. "

-          ועכשיו אני מגלה לכם סוד גלוי שאתם יכולים לבדוק אותו, תקישו באינטרנט תכתבו: "CFR 2804 מה תגלו? מי חבר שם? ביבי נתניהו! מי חבר 2894? אהוד אולמרט, וכן אידך זיל גמור.

"גם כאן קשה להמנע מהקשר הנסיבתי כמו גם העובדתי בנוגע לפעילות "המכון הישראלי לדמוקרטיה"

-          שמעת עליו?

" בראשותו של ד"ר כרמון ותרחיש פעולותיה של "המועצה ליחסי חוץ" האמריקנית (עולמית). למותר לציין כי אובמה כמו גם ג'ורג' בוש לפניו הם חברים ב'מועצה ליחסי חוץ' כמו באירגונים נוספים כגון ה'בוהמיין גרוב'. הנוסחה של קולונל 'האוס' מתארת את הדרך להשתלטות ממשלה עולמית;"

-          בשני אופנים;

"ב"לחץ מלמעלה" ולחץ מלמטה, מה זה לחץ מלמעלה? אלה המממנים – הבנקאים הבינלאומיים ומקבלי ההחלטות בממשל, הם חברי "המועצה" אלה עושים את הלחץ מלמעלה, ויש "לחץ מלמטה"

-          תקשיבו מה הם עושים!

 "אירגונים אנרכיסטים ממומנים ניכבדות על ידי קבוצות "הלחץ מלמעלה" כמו: אס. די. אס., ואיי. די. ואיי., והפנתרים השחורים, ו'קומון קוז – שזה "המטרה המשותפת", שהם ישכנעו, בדרך האלימינציה וחוסר חלופות אחרות לכאורה, את הציבור בנחיצות ממשלה עולמית חזקה כאשר תהליך זה יחל מהטלת משטר צבאי תחילה".

-          עשו נסיונות עכשיו בקורונה ראית צבא נכנס יוצא שומר מגדיר סוגר סגר מתחילים להרגיל את הציבור שזה יכול להיות ככה וזה ימשך ואם לא עכשיו אז בנגלה הבאה ובמחלה הבאה שייצרו או במלחמה שיעשו וכן הלאה.

מה זה "לחץ מלמטה? הם דואגים שיהיה פשע ברחובות, שיהיה אנרכיה מתוזמנת ומומרצת על ידי מימון חברי 'המועצה, שילהוב יצרים של קבוצות שמאל קיצוני שהם מאמינות שהן פועלות כנגד הממסד, אבל למעשה משמשים כ'אידיוטים מועילים' בידי 'המועצה', אשר פעילותם מפחידה את האדם ברחוב. ומנגד ה"לחץ מלמעלה" יכול לבוא כאיום גרעיני או כאוס גלובלי, שהולך ומתעצם על שלום העולם. אז כמו שאמרנו, הפיתרון המוצע לאיומים "מלמעלה ומלמטה" יובא ויאומץ"

-          בלית ברירה כמובן!

"כפיתרון הממשלה העולמית הטוטליטרית.

הרוח החיה מאחורי המועצה מאז ייסודה ועד ימינו היא משפחת רוקפלר האמריקאית (ממוצא גרמני) היא אחת מהמשפחות העשירות בארה"ב".

-          כבר דיברנו

"שעשתה את רווחיה העצומים מעסקי הנפט בסוף המאה ה-19, בעיקר באמצעות "סטנדרד אויל", החברה שהיתה ידועה אז בתור מונופול והיום פועלת תחת השם "אקסון מוביל". המשפחה מתעסקת בעיקר בתעשייה, בנקאות ופוליטיקה. כל עסקי המשפחה מנוהלים בידיהם של לערך 150 מבני המשפחה באשר קשרי דם מהווים נידבך חשוב בעיסקי משפחה זו כמו בכל ההתארגנויות המתוארות בפרק זה.

דוד רוקפלר התבטא בנאום פומבי: "יש החושבים כי אני ומשפחתי מעורבים באינטרנציונליזם ובקשירת קשר עם גופים אחרים בעולם על מנת לבנות מבנה אקונומי ופוליטי יותר מאוחד, עולם אחר אם תרצו. אם זו האשמה אזי אני מודה באשמה וגאה בכך".

-          ככה אומר דוד רוקפלר.

"יש לציין כי הראשון שהשתמש בהקשר מעשי במושג "סדר עולמי חדש"

-          אתם יודעים מי זה היה הראשון שהשתמש בזה? סדר עולמי חדש, שחוזר עליו ביבי כל הזמן בקורונה... סדר עולמי חדש, מי היה הראשון!

"היטלר, שהוא מכוון לכך שגרמניה הנאצית תוביל "סדר עולמי חדש" אחרי מלחמת העולם השניה. והמושג הזה המונח הזה "סדר עולמי חדש" שגור ביותר בפיהם של דוד רוקפלר (הגרמני) וחברים אחרים מ"המועצה ליחסי חוץ".

-          של USA שביבי שם...

"באותו הקשר יש לציין את פילוסופיית הזרם "האיאוגני" או "תורת האיאוגניקה",

-          זה בעברית לא נשמע כמו שזה באנגלית אבל לא משנה.

"זה מונח שהוטבע על ידי החוקר פרנסיס גלטון בשנת 1883 בספרו "הכשרון האנושי", הגורס שצריך להשביח את הגזע האנושי תוך התערבות ברביה והתורשה האנושית. "האיאוגניקה" שואפת להשבחת הגנטיקה האנושית ולהפיכת המין האנושי ל"טוב" יותר מהדורות שקדמו לו. אם נשמעים הדברים מוכרים לקורא הממוצע, אין הדבר בכדי. כי "תורת האיאוגניקה" שימשה את הבסיס לחוקי נירנברג בגרמניה הנאצית ול"תוכנית אוטנסיה" במסגרתה הומתו או עוקרו מאות אלפי חולים כרונים וחולי נפש! במהלך שנות השילטון הנאצי בגרמניה. כמובן שהניסויים המחרידים בבני עמנו במחנות ההשמדה נבעו ונסמכו כולם על התורה האיאוגנית.

במהלך שנות השלושים למאה הקודמת תרמה משפחת רוקפלר את הסכומים הגבוהים והמשמעותיים ביותר להקמת "המכון לרפואה על שם קייזר וילהלם" בגרמניה, שזה כלל בתוכו את המכון לפסיכיאטריה, חקר המוח, והכימיה כמו גם לכ-30 מכונים נוספים במסגרת מכון קייזר וילהלם. בין המכונים הללו חשוב לציין את "מכון קייזר וילהלם לתורשה, אנתרופולוגיה ואיאוגניקה" שנתן ביסוס לתורת הגזע הנאצית ולטיהורי הגזע שהינחו את היטלר במסעי הרצח שלו. בתקופת המלחמה קיבל "המכון לרפואה של קייזר וילהלם" חלקי גופות ושאר אברי אנוש ישירות מד"ר מנגלה".

-          ראיתי סרטון בימים האחרונים של מישהו שאומר כן, הם עשו ניסויים בעוברים, עכשיו, עכשיו, לא אז, חותכים את העוברים לחתיכות חתיכות, ושמה מטפלים בהם ומנסים לייצר כל מיני חיסונים... עוברים שלוקחים אותם רק בגיל 3 חודשים שהם בבטן! לוקחים בכל דרך שהם מבינים מוציאים עובר חי 3 חודשים! מפרקים אותו לחתיכות קטנות פיסות ועושים עליו ניסויים לקחת ממנו כל מיני בשביל לעשות חיסונים וכל מיני דברים... ואין לו בעיה עם זה! הכנסיה יצאה נגדו ואמרה : "שהוא ילך לגיהנום!" והוא מלגלג עליה... הוא גאה בזה הוא אומר.

"על מנת לסבר את האוזן מיהו ומהו זה העומד מאחורי כל פעילות "המועצה ליחסי חוץ" נביא דברים נוספים בשם אומרם:

דוד רוקפלר בעצמו, מה הוא אומר

– אנחנו שומעים את זה בשנים האחרונות גם מביל גייס שהוא גם קשור לרוקפלר.

"צריך לייצב" ככה הוא אומר, "צריך לייצב את כמות האוכלוסין בעולם וזאת יעשה וינוהל באופן המיטבי בידי חברות פרטיות". לטעמו של רוקפלר הרי חייבת להיות מוקמת ממשלה עולמית בה יככבו בעלי הון פרטיים ואוליגרכים פיננסיים, פוליטים וביטחונים, אשר לא יידרשו לבחירות חוזרות, משאך מונו לתפקידם. אלו יוחלפו על ידי מועצה של בעלי הון בינם לבין עצמם ללא מעורבות כלשהי של המוני הפלבאים ברחבי העולם".

-          כדאי אני מזכיר לראות עוד פעם את השלחן העגול שבישראל ... תזכרו מה אמרנו בקטע הזה, ותסתכלו מה כתוב שם.

"האוכלוסיה העולמית "תצומצם" לכמליארד נפש בכל רחבי העולם. ההמונים יהוו את כוח העבודה הזול והזמין אשר יעמוד לרשות הממשלה העולמית בכל אשר תפנה או תחפוץ".

-          בשיטה הזו השתמשו הציונים כשהעלו לפה את התימנים לא בגלל להעלות אותם, כי זה היה הכח העבודה הזול והמסתגל שהיה יכול להפריח את השממה! לכן הרוסים שהועלו "חובבי ציון" לא נשארו פה חצי שנה ועפו לרוסיה כי הם לא הסתגלו לחום ולתנאים, הם לא יכלו לחיות עשרות שנים במעברה!

"המשפחה" בניצוחו של דוד רוקפלר הינה גם הרוח החיה מאחורי מועדון ה"בוהמיין גרוב"

-          תקראו על זה.

" שיש לו תיאור לא מחמיא בהמשך".

-          לא יודע אם נגיע.

"עיון בקובץ העובדות לעיל ולאור המימון האדיר לו זכו הנאצים מעושר המשפחה לפני ובמשך מלחמת העולם השניה, מעלה את ההשערה כי במקרה זה, כמו גם בהקשר המהפיכה הקומוניסטית, הנאצים שימשו "אידיוטים מועילים"

-          כמו השמאל

"הנאצים שימשו "אידיוטים מועילים" של משפחת רוקפלר (הגרמנית-אמריקנית)".

-          שרצתה לצמצם את מספר האנשים בעולם על ידי מלחמה. כך כתוב. זה לא שלי, זה כתוב, וזה מפורסם! אני רק מקריא.

"המועצה פועלת לפי תוכניות סדורות ואחת מאלו היא ריכוז השליטה באמצעי התקשורת האמריקנים בידי קבוצות ההולכות ותופחות כמו גם מתמעטות בהתאמה, רובן ככולן נמצאות בשליטת חברים בארגון "המועצה ליחסי חוץ" ומתואמות באורח הדוק ביניהן (יש דיאגרמה מצורפת)"

-          לא הבאתיה פה זה ארוך!

"בשנת 1983 עדיין היתה התקשורת האמריקנית נשלטת בידי 50 חברות, בעוד שבשנת 2004 הצטמצם מספר זה ל-5 בלבד".

"הדבר מלמד על המגמה המובלת בידי "המועצה ליחסי חוץ" לשליטה גורפת בידי החברות פרטיות מעטות (החברות שהם כמובן במועצה) בכל האמור לחיי האזרחים בעולם בעידן המודרני".

-          אז זה מגמה שמובילה המועצה ליחסי חוץ לשלוט שליטה גורפת על ידי חברות פרטיות מעטות שכולם במועצה, לשלוט בחיי אזרחים בעידן המודרני. רק לשבר את האוזן:

"על העיתונים הנמצאים בשליטה מוחלטת של חברי "המועצה" נימנים העיתונים, ובתי ההוצאה והשידור המשפיעים ביותר על הפוליטיקה האמריקנית, האירופאית כמו גם הבינלאומית כגון: ה'וושינגטון פוסט', 'הניו-יורק טיימס', 'לוק', 'פורצ'ן', 'לייף', 'טיים', 'מק גריו היל', 'טריביון', 'גארדיאן', 'הארלד', 'שוסטר אנד סימון', 'ראנדום האוס', 'הארפר', סי.בי.אס., אנ.בי.סי., 'וייקינג פרס', 'מקמילן' ועוד מאות אחרים!.

נטען כי כל ראשי ממשלה במדינת ישראל של סוף שנות התשעים כולל קודמו של בנימין נתניהו היו והינם חברים ב"מועצה ליחסי חוץ".

-          של USA...

"מאידך, ידוע היה כי הנשיא ג'והן פיצ'ג'רלד קנדי (GFK) סירב להיות חבר ב"מועצה" ושמר על קו עצמאי משלו שבמרבית המקרים היה בחריפות "המועצה".

חשוב לציין את שמות האנשים הנמצאים במעגל המייעצים והיועצים הקרוב לברק חוסיין אובמה".

-          זה נכתב, אמרנו, לפני 9 שנים! כשהיה ברק אובמבה ...

"אז יתבונן וישפוט הקורא בעצמו".

-          למה הוא שנא כל כך את ישראל והצר לנו כל כך ועשה כל כך הרבה בעיות ודברים לא נורמאלים שבא עכשיו טראמפ והופך הכל ! הכל הפוך! הפוך, הכל מפרק לו. ומי שראה מה זה Q מבין אולי זה נכון, למה הוא עושה הכל הפוך!

-          אז מי היו חברי המועצה ליחסי חוץ? מי היו האנשים הנמצאים במעגל המייעצים והיועצים הקרוב לו,

"ושהם מוודאים שאובמבה לא יחרוג ויתנהג "כשורה", אפילו שהוא חבר "המועצה": [אז כמו שאמרנו] זביגנייב בז'ז'ינסקי – חבר "המועצה ליחסי חוץ", וגם "הועדה התלת צדדית" וגם ה"בילדרברג".

-          תראו איזה אנשים אלה! – השם ירחם!!

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-a

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 04.05 22:23

    כבוד הרב אני בדיוק רוקד במטבח ומכין את נרות השבת תוך האזנה לשיעור (שש אנכי על מצוותיך) תודה רבה ושבת שלום

  • 04.05 22:21

    כבוד הרב מצוות השמחה - שש אנכי על מצוותיך כל כך נכון השיעור אחד השיעורים הכי יפים ב-ע-ו-ל-ם בנוסף שאדם שמח כולם נדבקים בו ואוהבים אותו והוא דוגמה אישית ועוד השם אוהב אותו זה אדם משוחרר שחייו מחייכים כל היום ורק מרוויח רבנו הקדוש שיהיה לך ברכה והצלחה בכל מעשה ידיך! (אמן)

  • 04.05 22:21

    כבוד הרב, שיעור חזק ביותר ומחזק הלחיים עוד יותר משל עטיפת המתנה על עצם מצוות השמחה וכל המקורות מגדולי ישראל על סודות השמחה ומעלותיה מקפיץ את הלב ומחייב אותנו להשתדל בעזרת השי"ת כמה זה משתלם... חזק וברוך👏👏👏

  • 04.05 22:20

    כבוד הרב קליפ מהמם😂 איזה קליפ יפה מילים חזקות וכל כך מדברות על חוזק ורצון חזק מחזק!!! 🤴🏻 הכל קטן עליו! (shofar.tv/videos/17122).

  • 02.05 20:19

    שלום כבוד הרב, רציתי להגיד לרב תודה רבה על השיעורים הבטחון והשמחה. (shofar.tv/lessons/17088) הרב אמר הכל נכון אחד לאחד. ב"ה זה עזר לי הרבה אישית, ונתן לי קצת בטחון עצמי לענות לקרובי משפחה שאומרים לי לקחת אמצעי מניעה ושאוי ואבוי אם אהיה בהריון... (ח"ו) יה"ר שהשי"ת יעזור לי להפנים את דברי הרב עוד יותר, אמן. תודה על כל העזרה רוחנית וגשמית והאכפתיות. שבת שלום ומבורך🌹

  • 02.05 12:19

    בוקר טוב כבוד הרב היקר... תודה על כל השיעורים וההרצאות המיוחדות והמדויקות לכל תקופה... וגם אלו של פסח. החג הזה נראה אחרת בזכות השיעורים הללו. רדפנו אחרי כל פירור וב"ה זכינו לעשות מכירת חמץ אצל הרב שמעון רחמים הי"ו . תודה רבה רבה שאתם מעלים אותנו בקודש!

  • 02.05 11:30

    כבוד הרב, חזק וברוך על השיעור! כבר עולה מפלס ההתרגשות לקראת הדרשות על השמחה☺️

  • 01.05 16:02

    ראשית רצינו לומר תודה להשי"ת ולכבוד הרב שליט"א ולפרסם הנס שלא הרגשנו טוב עם כאבים חוזרים ונשנים (ל"ע) וביקשנו דרך 'שופר' (ארגון להפצת יהדות) ברכה מהרב: 'שיעבור ולא יחזור' וברוך ה' מאז עבר ולא חזר!

  • 01.05 11:24

    אני שומעת הרבה פעמים בהרצאות שלך על זמרים פסולים ושירים שאסור לשמוע. ...ודרך אגב אחרי ששמעתי את ההרצאה שלך היום ביוטיוב - מחקתי את כל השירים הפסולים! אני כל כך אוהבת את ההרצאות שלך אתה באמת אומר דברים נכונים ואמיתיים שרבנים לא מדברים על זה.

  • 01.05 10:36

    כבוד הרב, איזה שיעור בוקר יפה רבינו הקדוש! קודם כל לזכות לשמוע את קולו מפיו של הצדיק אח"כ לראות איך הכותרת של השיעור 'ברית מילה' (shofar.tv/videos/17111) הופכת להיות עוד רבדים של מוסר ויראת שמים במצווה החשובה הזו וההסברים על שאר האותות השבת והתפילין ומה זה מסמל בהשגחת ה' עלינו והשיא זה שהרב שר את השיר האהוב: 'אנא אנא עבדא דקוב"ה..'. איזה נחת לראות ולשמוע עבד ה' זרע אברהם אבינו קודש קודשים מורינו ורבינו ממש משמח ומאיר בחשכת הגלות

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים