טוען...

נס! הילד שניצל מטביעה (והמציל שנפקד)

  פורסם בתאריך: 14.04.2024, 16:06 • מערכת שופר

אבי הילד שב"ה ניצל מטביעה הגיע מ'עמנואל' ומבקש לפרסם את הנס שה' שומע תפילת כל פה! והציבור מקבל ללמוד הלכות שבת

ערב טוב כבוד הרב ולקהל הקדוש אני הגעתי מרחוק מעמנואל רציתי לספר כאן על כך שגילינו ואנחנו ידענו אבל ממש ראינו את זה על בשרנו שהקדוש ברוך הוא 'שומע תפילת כל פה' הקדוש ברוך הוא פשוט שומע תפילה! 

אז אני רוצה לספר בעצם על איזה שהוא מהלך ש... של נס! שעברנו וחווינו ו... 

הרב: מי זה אנחנו? 

אנחנו כמשפחה משפחה שלנו 

הרב: כן 

א... זה התחיל קודם כל משיחת טלפון שאני לא מאחל לשום אבא לקבל שדיווחו לי: 'שהילד שלי בהחיאה בבריכה!' א... באותו רגע לב של בן אדם מחסיר פעימה ו... אנחנו פשוט יצאנו טסנו באוטו דבר ראשון שעשינו זה 'שמע ישראל'... 'שיר למעלות'... וכבר בדרך האמנו: 'שהקדוש ברוך הוא שומע תפילה! ואם נתפלל אליו - בעזרת השם יהיה בסדר!' ובאמת כשהגענו לשם ראינו שברוך השם אמרו לנו: 'שהחזירו לו את הדופק' אה... נסעתי באמבולנס כל הדרך באמבולנס אני פשוט דבוק בתהילים וקורא ומרגיש: שכל מילה שאני קורא פשוט מרפאת חלק בבן שלי! וככה עם התחושה הזאת אני יושב, אני קורא את התהילים בכוח מגיעים לשם והילד מורדם ומונשם! במשך חמישה (5) ימים!! אף אחד לא יודע להגיד מה יהיה איתו הרופאים כבר מתחילים לטפטף על כל מיני דברים שאולי יהיה איזה נזק לא עלינו נזק מוחי! או משהו כזה... 

ואני אומר: 'ריבונו של עולם! גם אם יש נזק, אתה הרי יכול ליצור עובר במעי אמו מטיפה סרוחה אז בוודאי שאתה יכול לקחת מבן אדם חי וקיים לרפא ולחדש את הרקמות שלו!' וככה האמנו כל הזמן. ה... מצב הזה הגיע בסופו של דבר לתפילות שהיו בכלל הישיבות בארץ ובעולם. 

אני יודע שגם הישיבה של הרב התפללו בעדו (מוסדות 'לדעת חכמה ומוסר'...) אה... ואפילו אני יודע על חמשת אלפים (5,000) אנשים חילוניים שדיווחו שהם קראו תהילים לרפואתו באמריקה! זה לא דברים של מה בכך, אנשים פה עשו שיעורי תורה, עשו איתנו צדקה וחסד עזרו לנו עם כסף עזרו לנו עם כל מה שאפשר פתאום רואים את הצד היפה שבעם ישראל! 

רבותינו אומרים במדרש אנחנו יודעים שעם ישראל נמשל לזית! ושואלים: למה נמשל לזית? - כי כמו זית שעל ידי כתישתו יוצא ממנו שמן הטוב! גם על ידי כתישה שעם ישראל נכתשין ביסורין יוצא מהם שמן הטוב! ובאמת אנחנו ראינו מתוך המצב המצוקה הזאת, את הטוב שבעם ישראל! שעורי תורה בכל העולם לרפואת הילד, היה פה דבר עצום שלא ראיתי כדוגמתו.

הרב: יפה מאוד! 

ו... 

הרב: מה בסוף? 

בסופו של דבר אני גם פשפשתי המון בתשובה כמו שלא פשפשתי בימי! וקיבלתי עלי... אמרתי: 'ריבונו של עולם! אעשה כך ואני אעשה כך ואני אקבל את זה ואני אעזוב את זה...' ובסופו של דבר אמרתי: 'ריבונו של עולם! די!! אני מקבל עליי תשובה שלמה!' 

הגיע היום שצריכים להעיר את הילד, אני נוסע בדרך אשתי כבר שם העירו את הילד כבר עוברים; שעתיים, שלוש, ארבע! אחרי שבעצם הורידו את החומרי הרדמה והילד לא מתעורר! אני נוסע בדרך אשתי מתקשרת אלי בוכה! 

אני אומר לה... אני אומר לה: 'תתפללי!' אני מנתק את הטלפון 

אני אומר: 'ריבונו של עולם! אני... היתה לי עסקה איתך שאני עושה תשובה שלמה אני משתדל בכל כוחי לעשות תשובה שלמה! אז אתה תעשה בכל כוחך ריבונו של עולם והכוח שלך הוא אין סופי להביא לי ילד שלם כנגד תשובה שלמה!' 

כשאני מסיים את המילים האלו הטלפון מצלצל ומודיעים לי: 'שהוא התעורר!'

הרב: ברוך השם!

הקהל מוחא כפים.

הילד הזה נמצא פה איתי אז אפשר גם לראות אותו זה ילד שנולד מחדש! אבל אני רוצה שתדעו עם ישראל היקרים! שלא לעולם 'אפילו חרב חדה מונחת על צווארו של אדם - אל יתייאש מן הרחמים!' התפילות פועלות!! לפעמים יש מכסה של תפילות כמשה רבנו שהיה צריך להתפלל רק עוד תפילה אחת (1) בשביל להיכנס (לארץ ישראל) לפעמים צריך להגיע למכסה החסרה רק עוד תפילה אחת! אבל אל תתייאשו!! תתפללו לשם!!! 

ואם נתפלל גם על הגאולה השלמה באותו אופן שאנחנו נתפלל על הילדים שלנו שהם בצרה - אז בעזרת השם נביא גם את הגואל! תודה 

הרב: יפה! אמן!! 

רגע עכשיו אני רוצה לשאול את הציבור, שיהיה זיכוי הרבים! שיהיה קידוש השם!! מי מקבל עליו ללמוד הלכות שבת ולשמור שבת כמו שצריך שירים את היד? 

ב"ה הקהל מרים את היד!

להרים את היד תצלם תצלם תצלם אל תתבייש אתה רק תרוויח להרים את היד גבוה צלם תסתובב מהר נו אתם לא מסתובבים מה הם המצלמה הזאת מצלמת תקום למצלמה רגע תשאירו למעלה למעלה למעלה למעלה קידוש השם! קידוש השם ישתבח הבורא ויתעלה שמו!! אתה מסתובב מסתובב מהר מהר יותר ר מהר נו גנדרי גדור כן כן כן כן 

ואני מברך אותכם: 'מי שברך אבותינו הקדושים אברהם יצחק ויעקב משה ואהרון דוד ושלמה וכל הקהילות הקדושות והטהורות הוא יברך את כל הקהל הקדוש הזה הם ונשיהם ובניהם ותלמידיהם וכל אשר להם, השם ימלא משאלות לבכם לטובה – אמן! תזכו לכל מילי דמיטב – אמן! פרנסה טובה – אמן! תשובה שלמה – אמן! בריאות איתנה – אמן! זיווגים הגונים – אמן! זרע חי וקיים, שלום בית - שלום בית אמן! שלום עם השכנים – אמן! הצלחה בעסקים – אמן! ותזכו ללמוד תורה, להבין ולקיים אמן ואמן 

קהל: אמן.

 

לצפיה בסיפור הנס: אבי הילד שב"ה ניצל מטביעה הגיע מ'עמנואל' ומבקש לפרסם את הנס שה' שומע תפילת כל פה! והציבור מקבל ללמוד הלכות שבת

 

תוספת מאבי הילד הי"ו (מירון תמיר בן-חיים):

'תודה!

אשריכם שאתם עמלים לקדש שם שמים.

רק משהו קטן ומאד חשוב:

העובדה שמאז עברנו דירה, בלי לדעת, שעברנו בדיוק מתחת לאדם שזכה להציל את חייו של הבן הנ"ל.

והעובדה שמאז עברו 9 חודשים - הבן שלנו ב"ה חגג השבוע 'בר מצוה!'

ומספר ימים קודם, נולדה למציל של בננו, בת ראשונה! אחרי 8 שנים של עקרות!!! 

הציל נפש! - וזכה בנפש!!

זה נס נוסף על הנס שהיה.

כמובן לכבוד שמו יתברך להראות ניסיו ונפלאותיו.

שבת שלום ומבורך ופסח כשר ושמח!'

 

  •    שיתוף   
  • תגים:

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 21.04 14:23

    תודה רבה לעמותת 'בצדקה תכונני' (shofar.tv/videos/17059) על הסל השופע מלא בכל טוב! בזכותכם אנחנו זוכים להדר את החג עם עופות משובחים ועוד הרבה דברים טובים שנמצאים בארגז הגדול. יה"ר שהשי"ת יברך אתכם שתמיד תזכו להיות מהנותנים ולשמח יהודים (אמן). תודה רבה!

  • 21.04 14:22

    מורי ורבי אלופי ומיודעי יה"ר שהשי"ת ישמרך על דברי תורה מתוקים מדבש ונופת צופים כל פעם התרגשות והתפעמות מחדש על הדברי מוסר שחודרים עמוק עמוק לנשמה כמה טוב השי"ת ששלח לנו אותך שליח נאמן איש האמת ותודה שזכינו בכך זה ממש לא מובן מאליו תודה על הכל ותודה שלזכותך כל הטובות האלו. שוב, יה"ר שהשי"ת ישמרך אורך ימים ושנים בטוב ובנעימים פסח כשר ושמח (אמן) ושוב תודה.

  • 21.04 14:21

    כבוד הרב רציתי לשתף אותך, ביום שלישי בקשתי מהשי"ת: 'בבקשה! השם אני מבקשת בזכות הרב אמנון יצחק לא בזכותי' חזרתי על זה מספר פעמים, שבחור מסויים ידבר איתי ונפגש, ואחרי שבקשתי כך בזכותך, שייכתי את הבקשה רק בזכותך וזה פעם ראשונה שעשיתי זאת, ב"ה הוא יתקשר באותו יום ונפגשנו. תודה לך כבוד הרב אנחנו לא יכולים לשער את גדולתך בעיני הבורא, אי אפשר. הכבוד שמגיע לך הוא פי מליון אין מספר לתאר כמה אתה גדול ומכובד בעולם 🙂 אני מודה להשי"ת שזכיתי לראות את זה. אחר כך יצא לי לבקש כך בשביל עוד דבר וגם בזה ישר ראיתי ישועה.

  • 20.04 21:07

    שלום עליכם כבוד הרב אתמול בלילה ב: 'אושר עד' יצא לי לדבר עם יהודי והגענו לנו''ט (נבלות וטרפות, ראה כתבה 'בכור היתוך' shofar.tv/articles/14830) הוא אומר לי: 'אתה אומר כמו שהרב אמנון יצחק אומר!' אמרתיו: 'בדיוק' הוא אומר לי: 'הרב החזיר אותי בתשובה! אבל אי אפשר בלי רבנו' חחחח ב"ה השם יתברך זיכה את הרב להגיע לכולם להציל מהנו''ט כמו שאר הצלות אבל נו''ט זה בסיס יום יומי יה"ר שהשי"ת יציל כל זרע ישראל ואותנו אמן ואמן שבת שלום ברוך תהיה אמן ואמן

  • 19.04 14:33

    תודה רבה לכם על כל השפע ב"ה יה"ר שתבורכו מפי עליון! שיהיה בעזרת השי"ת פסח שמח וכשר 🙏🏼 (אמן).

  • 19.04 14:32

    תודה והערכה רבה רבה על הסל הגדוש בטובה וברכה יה"ר שיתן ה' לך וכה יוסיף שתזכה להרבות חסדים למעלה למעלה להחיות ולשמח משפחות עם ישראל וימלאו כל משאלות לבך לטובה וברכה באושר ועושר ברוחניות וגשמיות ונזכה במהרה לאכול מן הזבחים והפסחים בבנין ירושלים אכי''ר.

  • 19.04 14:32

    ערב שבת הגדול שלום לכבוד הרב היקר! תודה לקב"ה שזיכנו להיות שליחים לשמח בניו ובנותיו הדחוקים (כולל לשמח אלמנה) לכבוד חג הפסח הבעל"ט! המון יהודים יקרים תרמו בעין יפה ובזכותם זכינו לעסוק בעמל רב ויגיעה במלאכת הקודש בסלים גדושים (וכבדים מאד!) לכבוד החג, רוב מצרכי המזון כשר לפסח המצויים לקפ"ז (כולל תבלינים), תלושי קניה, מצות ויין בשפע, עופות, וכמובן גם רוחני - עלונים והגדות מיוחדות שלנו. הכל קצת יותר מ-50 אלף ש''ח ברוך השם והיד עוד נטויה בלי נדר שבוע הבא בחול המועד... תודה גדולה לכבוד הרב על הכל, בזכות הרב זוכים לאסוף זכויות, לשמח ולעזור ליהודים רבים ולקרב הגאולה עם טונות של מצוות צדקה ביחד עם כל התורמים! מאחלים חג פסח שמח וכשר בתכלית לכבוד הרב ולמשפחתו ולכל קפ"ז ועם ישראל ושנזכה עוד השנה להקריב הפסח כהלכתו אמן ואמן! מאור וארז, עמותת בצדקה תכונני 💛

  • 19.04 14:31

    באמת שמודים לכם על הכל ישר כוח! גם על הדף שמסביר על מניעת השליטה של החיצונים במצוות ב"ה כבוד הרב שליט"א לימד אותנו זאת וכך בעזרת השי"ת נוכל לקיים את המצווה ב-100% ממש זכינו אשריכם!

  • 19.04 14:30

    תודה רבה רבה על כל העזרה יה"ר שהשי"ת יחזיר לכם בכפל כפליים, תבורכו מפי עליון תזכו לשפע פרנסה ולהיות תמיד מהנותנים אכי"ר.

  • 19.04 14:29

    יישר כוח! תודה לכם יה"ר שהשי"ת יברך אותכם (אמן).

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים