טוען...

בשורה משמחת! בשעה טובה ומוצלחת נפתחה גישה חדשה להכיר את בורא העולם בפרט ואת סיבת היותנו בעולם

  פורסם בתאריך: 01.02.2022, 09:00 • מערכת שופר

 

בשורה משמחת!

בשעה טובה ומוצלחת נפתחה גישה חדשה

להכיר את בורא העולם בפרט ואת סיבת היותנו בעולם

פרויקט: 'אור לגוים'

בס"ד לאחר השקעה ועמל רב של יהודים רבים וטובים הי"ו במשך תקופה ארוכה

ובתרומת נדבת לבו של איש יהודי יקר החפץ בעילום שמו הטוב

עלה לאויר אתר נוסף! חדש!!

המתרגם מעל ל-30 שפות!!!

את התכנים של עשרת הסרטונים המבוקשים

של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א

מרחבי הארץ והעולם

בענין; בורא העולם

ובריאת העולם

תכלית החיים

ועוד...

שים לב! גם אם לא זכית להיות יהודי – מחובתך להכיר את בורא עולם

ולקיים את שבע מצוות בני נח

– את ההוכחות הנצרכות לכך תוכל לצפות ולקרוא באתר הנפלא בעשרות שפות!

שתפו עם החברים ותזכו להיות גם אתם שותפים בפרויקט המבורך

של 'יַכִּירוּ וְיֵדְעוּ כָּל יוֹשְׁבֵי תֵבֵל, כִּי-לְךָ תִּכְרַע כָּל-בֶּרֶךְ, תִּשָּׁבַע כָּל לָשׁוֹן' בב"א

להלן מצורף קטע מהרצאת כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א

המתייחס לכך במהלך השו"ת בענין הפצת יהדות לכל רחבי תבל

ולכל יהודי באשר הוא ובשפתו שלו

(ראש העין 'העתיד נמצא בהווה' 08-11-2021)

ולחיבת הקודש נביא כאן את הדברים:

"אתה צריך להבין: אנחנו פועלים בהמון מישורים, אנחנו לא מגובשים כמו שאתה צופה שאפשר לעשות, אבל בכל העולם - מכירים! ויודעים ושומעים. אנחנו לא מחפשים לכנס את כולם סביבנו, אדרבה! שכל אחד יחיה איך שהוא צריך לחיות, ושידע רק את האמת - זה המטרה!

עכשיו, עומד לעלות אתר גם ביוטיוב וגם אתר עצמאי, תרגום של עשר שפות הכי מדוברות בעולם; אנגלית, צרפתית, איטלקית, ספרדית, סינית ועוד...! של קלטות שלי שמתורגמות אוטומטית ע"י אלגוריתם - שהופך את הכל צ'יק צ'אק.

 רק העלו את זה ביום אחד - כבר נהיה מאות ואלפי צפיות!!! עוד לא היה פרסום, לא היה שום דבר.

וזה הולך לעשות מהפך! כי כל הקלטות ששמנו - זה הראשונות שלי; שמוכיחות: את מציאות הבורא, העולם, עוה"ז, עוה"ב, שכר ועונש, כל השאלות של האנושות - שמה יהיה בכל השפות!

אתה מבין מה זה?"

לכניסה לאתר החדש - לחץ כאן

 

נ.ב. ומדובר גם בעשרות דיסקים מדהימים ומושקעים ברחבי הארץ והעולם, עם כתוביות על המסך בכמה שפות; איטלקית, אנגלית, ספרדית, צרפתית ורוסית ועוד.

כמו כן ניתן לגשת לאשכול הדיסק 'האנציקלופדיה האינטרקטיבית' באתר שופר - לחץ כאן,

וניתן להשיג את הדיסק עצמו במשרדי 'שופר' ואו בהרצאותיו של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א ברחבי הארץ

(בדיסק עצמו יש את התמלול של מעל 70 דיסקים! + מנוע חיפוש לפי נושאים ותתי נושאים).

 

רגע! ואם שאלתם את עצמכם: 'ב"ה אני יהודי ואיך הפרוייקט 'אור לגוים' קשור אלי? ולמה זה מחייב אותי?'

אז מתוך שיעורו של כבוד הרב שליט"א 'מצות פרסום האמונה'  (מבית כנסת 'אליהו הנביא' בני ברק) למדנו 2 דברים;

1. שאיראנית נפקדה בזכות קלטת 'מכבים מול יונים'  (חולון 01-12-1996) של כבוד הרב שליט"א

2. שלעתיד לבוא גם הגוים יכירו את ה'! ולמה צריך שגם הגוים כולם יכירו? כדי שזה ישפיע עלינו היהודים!

ערביה איראנית נפקדה בזכות קלטת 'מכבים מול יוונים'!

ואכן נס זה ב"ה פורסם בספר 'עולם התשובה' (מעיתון 'ארבע כנפות' גליון מס' 137 עמ' 118-120)

ולחיבת הקודש הבאנו כאן את דברי קדשו של כבוד הרב אמנון יצחק שליט"א:

"מן הסתם קראתם במדור 'עולם' ב'ארבע כנפות' לפני שבועיים בערך על האיראני שבא לביקור פה, בישראל והגיע אלינו,

והוא מספר: שהם רואים באינטרנט את הקלטות ומתרגמים אותם לפרסית, זה לוקח להם שלושה שבועות! ואחרי שהם מתרגמים יושבים כולם להסתכל - וזה נותן חיזוק מאוד לכל הקהילה באיראן! ויש לו שכנים, גויים, ערביים, פרסיים, שכשהוא החליט: 'לחזור בתשובה! אז נשארו לו כל הדיסקים של 'המערב הפרוע'

והגוי הערבי שמה ביקש ממנו: 'אם הוא יכול להעביר לו אותם לשמוע?' בסתר כמובן! כי אסור להם שמה לשמוע, והוא העביר לו גם בין הדיסקים שהוא העביר לו, העביר לו גם דיסק אחד: 'מכבים מול יוונים'

והם ישבו ופתאום הם ראו שזה דיסק של רב שמדבר על כל מיני דברים... אז קיצורו של דבר; הם הגיעו לקטע של בניטה,

זו אותה יהודיה שטענה: 'שעשר שנים אין לה ילדים והיא עקרה! ולמה לערבים יש ילדים ולה אין ילדים?'

והם התרשמו מאוד מהקטע הזה! ובמקרה הזה, היה בדיוק הפוך ממה שאמרה בניטה, הערביה שצפתה בסרט היא היתה עקרה עשר שנים! ואין לה ילדים!! והיא לא האמינה: 'שבגלל שהיא שמה כיסוי ראש - אז היא נפקדה!' עכשיו בחוץ הם הולכים עם כיסוי ראש, שמה אסור להם ללכת בלי, בבית היא הולכת בלי,

אז היא החליטה: 'לקבל על עצמה ללכת עם כיסוי ראש בתוך הבית!' ערביה, והיא נפקדה באותו חודש!! נפקדה באותו חודש!!

מאותו יום התחילה לחפש על חכמי היהודים ולברר כל מיני דברים, יש שמה 'קבר דניאל' התחילה לפקוד את הקבר, ללכת לקבר כל פעם, שומרת קשר עם המשפחה, והכל בשקט ובצנעה! כשנולד לה בן, היא לקחה אותו לבית הכנסת של היהודים, עשתה לו ברית וסנדק יהודי! - זה גויה!! - זה קידוש ה' שאין כדוגמתו!!!

זאת אומרת פרסום הנס שהיה עם בניטה מתגלגל בכל העולם, וגורם: לחיזוק באמונה בכל העולם כולו! אז רואים: מה זה 'א-לוקי ישראל!' שהקב''ה ציוה את ישראל על הצנעה, על הצניעות, וכשהן הולכות ועושים את מה שצריך לעשות על פי התורה, אז הקב''ה פוקד אותן, אז ישר כבר מחפשת צדיקים, מחפשת את 'דניאל'! זאת אומרת פרסום האותות והמופתים בעולם - גורם לחיזוק האמונה!

וב'נציב יום' ('הכרת הטוב וכפיות טובה - חלק סד' 30-12-2021)

הרב שליט"א סיפר:

שמרן ה'חפץ חיים' הבטיח לגוי: 'שיתפלל עליו שיפקד בילדים - בגלל הכרת הטוב שהיה עוזר ליהודים לשמור שבת...!'

ואכן נפקד! 

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 18.05 21:56

    תודה כבוד הרב על השיעורים והדברי תורה ב"ה מתחילים להרגיש את עונג שבת כבר מלשמוע את הרב שבת שלום כבוד הרב.

  • 18.05 21:55

    כבוד הרב ב"ה שיעורים מהממים מרגישים רוחניים✈️ אתה שר ואנחנו שרים איתך אנו מסדרים שולחן ותוך כדי השיעור איתך יחד... בזריזות ושמחה. נהנים כל פעם מחדש... שמחה אמיתית ואת פניתך לצבא: 'גלנט - תבקש שישירו 'שירת הים' 😂😂😂!' ואי הרב איזה מצחיק וכיף לשמוע אותך שיהיה שבת שלום ומבורך (אמן) אין עליך☀️✨🌸🌻💐.

  • 18.05 21:54

    כבוד הרב שיעור חזק ביותר💪 'לך אכול בשמחה לחמך' (shofar.tv/videos/17171) החידושים על עניין האכילה בשמחה והסיפור על רפואת אימו ז"ל בזכות הברכה שבזכותו גם זכיתי ללמד הורי לברך על השתיה מדהים שבת שלום ומבורך🌹

  • 17.05 11:15

    לרבינו הקדוש שלום וברכה. אני אשת נ. א. הי"ו מודה לה' יתברך ששלח לנו אותך שליח נאמן ועבד נאמן של בורא עולם. על העצה ששלחת לנו "לשמוח לשמוח לשמוח" בזמן הכי קריטי עם הבן שלנו בבית חולים בזמן ניתוח בעין ואחרי ניתוח (לתפ"ץ). מאז ב"ה אנחנו משתדלים יותר להתחזק באמונה בטחון ובשמחה ולא מפסיקים לשיר את השיר: "עבדו את ה' בשמחה בואו לפניו ברננה". מאז המקרה אני לא מפסיקה לספר את העצה של רבינו לעוד הרבה אנשים במושב וכל מי שסובב אותנו אנחנו רואים את ההשגחה הפרטית של ה' יתברך הטוב ואב הרחמן ששומע תפילה וברכה של צדיק כמו רבינו הקדוש אנחנו משפחת אברהם מברכים את רבינו ומשפחתו והמורחבת לו: יה"ר שכל השפע הטוב ירד עליכם מעולמות עליונים ושהאור הגנוז יאיר בביתכם כל הברכות יחולו על ראשכם תבורכו בחזרה מפי עליון (אמן) שמחים ומאושרים בכל מה שאנחנו יונקים מההרצאות המחזקות תודה אלפי פעמים ויה"ר שיהיה בשורות טובות לכל עם ישראל (אמן).

  • 17.05 10:10

    בוקר אור לרב היקר! תודה רבה על הכל בדגש על כיווץ ההרצאות 2022-2023 האחרון שהופץ (shofar.tv/videos/17157). באופן אישי, אני מאוד רגיש ללקטי ההרצאות וברוך השם יתברך שמו לעד זכיתי לשמוע את כלל הלקטים במעלה הדרך שמופיעים באתר ׳שופר׳, וללא ספק יש לכולם ערך עצום בקבלת מנה עשירה - על אף שהיא מצומצמת יחסית לתכנים המלאים (קיימת נגישות ואפשרות לכל אדם שמעוניין להעמיק)!!! יישר כח עצום ושוב תודה מעמקי ליבי לרב היקר ולכל העוסקים בעשייה הנפלאה והקדושה הזו!!! שבת שלום ומבורך לרב היקר!!!

  • 17.05 10:09

    שלום כבוד הרב. בזכות הדרשות של הרב על השמחה, ברוך השם התחלתי להיות בשמחה, משתדל מאד! הלכתי לקניות לכבוד שבת בשמחה, רואה אותי אחד המוכרים שאני הולך וחוזר ואני שמח - הוא כל כך שמח לראות אותי שמח, אז הוא שבח אותי שאני שמח, ואז הוא שאל אותי: 'איך שאתה כזה שמח?' אמרתי לו: 'זה בזכות הרב אמנון יצחק שבשעורים של עכשיו מדבר על השמחה!' (shofar.tv/videos/17167) אז הוא לקח את המספר (02-3724787) והתחיל להקשיב. תודה רבה לרב על השמחה!!

  • 16.05 15:33

    כבוד הרב, ב"ה התחלתי לראות את הדקות הראשונות של המיקס קליפים 2023 מדהים! (shofar.tv/videos/17157) מתרגשת להמשיך לראות ולשמוע את זה ולהקרין לילדים ותוך כדי להכין את שבת קודש!

  • 16.05 14:06

    פרסום הנס של חברה מהקהילה ל. ד. כבוד הרב, אני כבר 4 שנים נטו שומעת לשיעורים מכבוד הרב שליט"א וב"ה מוסרת נפש לעבוד את השם יתברך בשמחה ובבטחון וכמות הניסי ניסים העצומים - לא איחרה לבוא: מעברי דירות, ליד כבוד הרב כנגד כל הסיכויים במחירים שפשוט לא קיימים בכלל! ויש חוזים חתומים עם עדים מהקהילה שנכחו במעמד החתימה, תמיכה מהקהילה הקדושה הזו בכל מכל כל עם ליווי צמוד, עיקולים בהוצל"פ על נכסים שלא קיימים כגון: נכסים שלא קיימים, רישיון נהיגה שלא קיים, רכב שלא קיים, חשבונות בנק סגורים, צד שלישי עם חסכונות שלי שברשותו כשלא היה לי כסף אצל אף אחד חחח התעלפנו מצחוק לא האמנו למכתבים שכל פעם הגיעו, חובות של עשרות אלפי שח שנסגרו בצורה לא הגיונית!!! - הבנק שילם לי את המינוס וסגר את החשבון שהיה גם מעוקל חחח הסדר עם הוצל"פ שאושר בהנחה בשיעור של 75 אחוזים!!! על סכום קטן!!! וסגירת התיק, זה שולם ע"י תורמות מדהימות כששמתי רק סכום סימלי, יש מסמכים להכל למי שרוצה לראות הוכחות. ובכל הזמן הקצר שאני בב"ב אני ממשיכה לתחזק חזק אמונה ובטחון בהשי"ת וב ש מ ח ה ואין איןןן מאושרת ממני, חיה: בשמחה, בשמחה, בשמחה! ובעזרת השי"ת בקרוב בירושלים הבנויה. א.כ.י.ר.

  • 16.05 08:59

    כבוד הרב, איזה שיעור מדהים - מתנה משמים! ובכלל הסדרה על השמחה (shofar.tv/videos/17167) בפרט בתפילה ועל החשיבות של קבלת עול מלכות שמים בקריאת שמע בקשר עם השי"ת ובהתבוננות ובהודיה להשי"ת - שככה מנצחים במלחמה! ומה שהרב אמר על אותיות משיח - שיביא שמחה לעולם יהי רצון שנזכה לקיים את מה שהרב מסביר ונזכה ע"י זה לעשות נחת רוח לאבינו שבשמים (אמן).

  • 15.05 06:50

    מה שרבנו שנים רבות אמר: 'שהאנטישמיות תעלה בארצות הברית ויש לעלות לארץ עכשיו! כי מה שהיה בשואה (לתפ"ץ) - הולך לחזור (רח"ל)!!'

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים