טוען...

הרב אמנון יצחק שליט"א משיב ליוסי מסרחי בענין הכתבה שהתפרסמה באתר 'חדרי חרדים'

בעקבות פרסום הכתבה של יוסי מסרחי באתר 'חדרי חרדים' שתוקף את הרב אמנון יצחק שליט"א. לפניכם תגובתו המלאה של הרב אמנון יצחק שליט"א לדברי ההבל פיו של מסרחי.

  פורסם בתאריך: 28.12.2019, 20:30 • מערכת שופר

כתבה שהתפרסמה באתר 'חדרי חדרים' בב' בניסן תשע"ו, 10-אפר'-2016 למניינם:

         

סרטון: מקבץ קטעים מתוך שיעוריו של יוסי מסרחי
   
תמלול הקטעים

הרב אמנון יצחק שליט"א מנתח את זהותו של הרב השערורייתי יוסי מזרחי

הרב אמנון יצחק מעמיד באור נכון את דמותו המגלמונית העבריינית וההזויה של הרב יוסי מסרחי שאיים ושלח עבריין לאיים עליו ועל אילן דזי בגלל ה"תרומה לישיבה" בסך של 450000 ש"ח ואשר בקש לשלשלה לכיסו על ידי כתיבת צ'ק התרומה לטובת מקרקעי ישראל עבור דירה שבונה בנוה יעקב והודה לו בהקלטה שעשה טעות בכך. כנגד יוסי מזרחי הוגשה תלונה במשטרה על סחיטה באיומים.

בימים קדמונים השקרנים השתמשו בקצת מן האמת כבסיס שעליו בנו את השקר אך היום השקר הפך להיות טהור וחף מכל אמת. דוגמא נפלאה לכך היא מי שמכונה הרב יוסי מזרחי.

האיש שיצא כנגד הרב אמנון יצחק בהיותו יושב בגולה ומרגיש בארץ ישראל ואומר לשומעי לקחו שלא צריך לעלות לארץ ישראל בשעה שהוא בונה אחת מדירותיו הרבות בנוה יעקב כמפלט מכוכב שביט (ניבירו) ולקהל מאזיניו אומר שלא צריך לחשוש מזה, פער פיו לבלי חוק ואמר לרב אמנון יצחק "תרד מן הבמה ותפנה אותה לצעירים" מתוך קנאה תהומית וגאוה מגלומנית שהרי הוא טוען בכתבה בחדרי שהוא מדבר ב100 שפות במאה מדינות יותר מהרב אמנון שמדבר רק בעברית והוא עשה הרבה למעלה ממליון בעלי תשובה בזמן קצר שהרי כל 2 דקות מקבל לדבריו מייל שעוד יהודי או גוי התגייר ויש לו קהילה של 1000 פיליפנים שהתגירו בגללו כך שכל שנה לפחות 260000 חוזרים בתשובה כפול 22 שנה הרי שכל העולם התגייר וחזר בתשובה, זה לא מגלומן?! כדי להפריך את שטויותיו בנקל ניתן לראות בגוגל כמה הופעות סרטונים וצפיות יש לרב אמנון יצחק לעומת יוסף מזרחי.


כבוד הרב מה יש לך לומר על דבריו של הרב מזרחי האומר ש"לא תנוח עד שתראה אותו מת"?

עליו אמר השם יתברך: "כי לא אחפוץ במות המת כי אם ישוב מדרכו וחיה". ולהבדיל ממנו כשנתפס בקלקלתו שולח עבריין כדי לפגוע פיזית נגד מי שחשף את  מעשיו בהונאה הגדולה שבקש לשלשל לכיסו על חשבון "התורם" לישיבה כסף בסך 450000 ש"ח ועל כך הוגשה תלונה למשטרה.

אך אין סיכוי לאדם כזה שיחזור בתשובה שאין בלתו ואין זולתו, שיוצא גם נגד גדולי ישראל ומזלזל ברב שטיינמן והרב קנייבסקי על גזירת הפלפונים שפסקו נגד החזקתם אומרו בשיעוריו שזו טעות מה שעשו בענין זה וזו גזירה שאין הציבור יכול לעמוד בה וזה לא יצלח להם! וגם אומר שלא צריך ללמוד גמרא! ושהרבנים וראשי ישיבות לא מבינים בבעלי תשובה! ועדיף ריקודים מעורבים עם דתיות שמתנועעות פחות מהחילוניות! ושהנשים בשואה הצטלמו פתח הכבשנים בעירום כדוגמניות! ואולי רק מליון נספו בשואה לפי חשבון מעוות שעשה!. מעוות הלכות תמידין כסדרן כגון: "אין היום דין הקם להרגך השכם להורגו" ומסדר את התורה והלכותיה לפי גחמותיו המתחדשות כ"מעין הנובע"! ומדבר דברי נבלות ופריצות בפני רווקות ונשואות בשיעוריו עד להכעיס כאחד הריקים והפחותים!. אלו מקצת "שבחיו" של זה האיש כפי שניתן לראותם ולשומעם באתר שופר ובסרטון הקצר כאן.


האם אתה אחראי להפצת הפשקוייל "צא טמא" כפי שהוא אומר עליך?

עלילותיו מזימותיו ושקריו של האיש אינן יודעות גבול. כדי לומר לו מה שאני חושב עליו איני מבזבז זמן וממון, אלא מדבר בקולי, בקול ברור ורם ועם עובדות כפי שעשיתי עד כה ולא סיפורי סבתא שהוא מלהג בכל מקום מבלי ליתן ולו עובדה אחת. סגנון המודעות הללו שייך לקנאים בירושלים שעברו את השואה וכואב להם מאד על ביזוי החללים קדושי עליון בני משפחותיהם שמסרו נפשם על קידוש השם ואשר מיליונים מהם בעיניו היו גויים ומתבוללים ואין להצטער עליהם כלל. שנאתו לאוכלוסיות שלמות כגון ברסלב וחבד ועוד ואשר יצא נגד הרב ר' נחמן מברסלב בחירופין וגידופין ונגד הרבי מחב"ד כנ"ל אינה יודעת גבול ומעצור, גם בתשובתו לשאלתך על ביזוי חיילי צה"ל לדבריו הוא מסתמך על סיאנסים לקבוע מה דינם שהרי כל מקורותיו מבעלי החלומות וחבריהם.

 

שאלה: הוא טוען שאתה רודף אחריו ואחרי הרב זמיר והרב פנגר מקנאה, האם יש אמת בדבריו?

עוד שקר ועוד סילוף כך צובר לו יוסף מסרחי את מעמדו בספר השיאים של גינס כגדול השקרנים המעלילים והמכחישים שהרי לולי שהסכמתי להכניסו לאחד הסמינרים בארה"ב כמרצה אורח לא הייתי יודע שקיים אדם כזה. ואחר שנים מאז שראיתיו קבלתי הסרטה משיעור שתוקף אותי ללא שום בירור מקדים בעליהום הש"סי בבחירות, לנצל את המומנטום לטובתו ושהעולם ידע שעתה יש אותו ורק אותו ואין זולתו אם חשבתם שעשה זאת רק לי? תשאלו את מי שהחזירו בתשובה הרב יוסי יגן מארה"ב שכפר בטובתו ויצא נגד רבו בעלילות והשמצות איומות והאשמות חסרות שחר וניסה להקים קהילה משלו נגד רבו אך לא עלתה בידו ויש לו רק מתי מעט שומעי לקחו בשיעוריו בארה"ב. כנ"ל לא יצאתי ככלל נגד אף אחד טרם שיצא נגדי באשמות שווא. כמו הזמיר שחתם נגדי בבחירות באיסור תורה מפורש ואחר כך באחת מהרצאותיו האחרונות פער לועו נגדי וכמו"כ הרב פנגר שהשמיץ אותי בטלויזיה לעיני מליונים ללא שהיתה לנו היכרות מקדימה ועל זה חוייב בבית דין של הרב שבח רוזנבלט שליט"א להתנצל בכתב וברבים וכן עשה.


לסיכום מה יש לך לומר?

לצערנו הרב הדור הזה מאד שטחי ואינו מעמיק לחקור בפרט בעניני ההלכה והדקדוק בהם ונוטה לקבל סטיגמות מבלי לברר, נוהה אחר קולות מבדרים ומקילים ומחפשי חיי נוחות ללא עמל ויגיעה כמצות התורה. מכאן שנוח למתפרצים בעם שאין להם רב ומנהיג ולא שמשו מעולם שימוש צמוד תלמיד חכם אמיתי גדול בתורה לקחת מיקרופון ללא פיקוח ומכוון ולהיות רועה לא נאמן ולשבות אחריהם עדרים ובפרט נשים וקהל רחוק בהבטחות שווא ומדוחים כנביאי הבעל שהקלו לעם כנגד נביאי האמת שהיו בודדים בכל דור ודור. אך אל יאוש למתחזקים בעם, שהרי הקב"ה אמת ותורתו אמת וכולם יודעים זאת, ולמרות זאת עדין השקר חוגג בגדול עם כל שליחיו המתחזים בעם לאמר... ועל כן אמרו חכמים ז"ל שבדור האחרון "האמת תהא נעדרת" "וסר מרע משתולל" אך מבקשי האמת יודעים שצריך להתייגע להבחין בין טמא לטהור ולכן צריך לעדר הרבה מאד כי "אמת מארץ תצמח", היא נמצאת מכוסה רק צריך לעדר אחריה ותתגלה במלוא יופיה. אשרי המבדיל בין טהור לטמא ובין אמת לשקר.

 

האם הרב מזרחי ממלא אולמות כאלה?

         

האם ביקר אצלך מימיך גדול בישראל?



הרה"ג יהודה שפירא זצ"ל, רבו הגדול של הרב אמנון יצחק

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 19.05 05:25

    כבוד הרב, איזה שיעור מדהים!!!!! התעלות 'בנבל עשור זמרו לו' (shofar.tv/videos/17172) מרגש כל קטע! השירה כמה היא גבוהה ממש נותן מוסר השכל רק לזמר ולשיר לה' וחס ושלום לא לדבר לשון הרע ולהיות במחלוקת שזוהי השנאת החינם עכשיו מובן למה השירה הצילה את דוד המלך ומצילה מהאויבים ומקרבת אותנו לה' יתברך ביותר אני כל כך מודה לרב עוד פעם שזכיתי להגיע לכותל ולשיר לה' 3 ימים רצוף מתוך ספר התהילים שיותר מכל ישועה זו התעלות רוחנית ועכשיו אחרי השיעור הזה מובן הערך והמשמעות הגדולה לנו ולעם ישראל חזק וברוך💪

  • 18.05 21:56

    תודה כבוד הרב על השיעורים והדברי תורה ב"ה מתחילים להרגיש את עונג שבת כבר מלשמוע את הרב שבת שלום כבוד הרב.

  • 18.05 21:55

    כבוד הרב ב"ה שיעורים מהממים מרגישים רוחניים✈️ אתה שר ואנחנו שרים איתך אנו מסדרים שולחן ותוך כדי השיעור איתך יחד... בזריזות ושמחה. נהנים כל פעם מחדש... שמחה אמיתית ואת פניתך לצבא: 'גלנט - תבקש שישירו 'שירת הים' 😂😂😂!' ואי הרב איזה מצחיק וכיף לשמוע אותך שיהיה שבת שלום ומבורך (אמן) אין עליך☀️✨🌸🌻💐.

  • 18.05 21:54

    כבוד הרב שיעור חזק ביותר💪 'לך אכול בשמחה לחמך' (shofar.tv/videos/17171) החידושים על עניין האכילה בשמחה והסיפור על רפואת אימו ז"ל בזכות הברכה שבזכותו גם זכיתי ללמד הורי לברך על השתיה מדהים שבת שלום ומבורך🌹

  • 17.05 11:15

    לרבינו הקדוש שלום וברכה. אני אשת נ. א. הי"ו מודה לה' יתברך ששלח לנו אותך שליח נאמן ועבד נאמן של בורא עולם. על העצה ששלחת לנו "לשמוח לשמוח לשמוח" בזמן הכי קריטי עם הבן שלנו בבית חולים בזמן ניתוח בעין ואחרי ניתוח (לתפ"ץ). מאז ב"ה אנחנו משתדלים יותר להתחזק באמונה בטחון ובשמחה ולא מפסיקים לשיר את השיר: "עבדו את ה' בשמחה בואו לפניו ברננה". מאז המקרה אני לא מפסיקה לספר את העצה של רבינו לעוד הרבה אנשים במושב וכל מי שסובב אותנו אנחנו רואים את ההשגחה הפרטית של ה' יתברך הטוב ואב הרחמן ששומע תפילה וברכה של צדיק כמו רבינו הקדוש אנחנו משפחת אברהם מברכים את רבינו ומשפחתו והמורחבת לו: יה"ר שכל השפע הטוב ירד עליכם מעולמות עליונים ושהאור הגנוז יאיר בביתכם כל הברכות יחולו על ראשכם תבורכו בחזרה מפי עליון (אמן) שמחים ומאושרים בכל מה שאנחנו יונקים מההרצאות המחזקות תודה אלפי פעמים ויה"ר שיהיה בשורות טובות לכל עם ישראל (אמן).

  • 17.05 10:10

    בוקר אור לרב היקר! תודה רבה על הכל בדגש על כיווץ ההרצאות 2022-2023 האחרון שהופץ (shofar.tv/videos/17157). באופן אישי, אני מאוד רגיש ללקטי ההרצאות וברוך השם יתברך שמו לעד זכיתי לשמוע את כלל הלקטים במעלה הדרך שמופיעים באתר ׳שופר׳, וללא ספק יש לכולם ערך עצום בקבלת מנה עשירה - על אף שהיא מצומצמת יחסית לתכנים המלאים (קיימת נגישות ואפשרות לכל אדם שמעוניין להעמיק)!!! יישר כח עצום ושוב תודה מעמקי ליבי לרב היקר ולכל העוסקים בעשייה הנפלאה והקדושה הזו!!! שבת שלום ומבורך לרב היקר!!!

  • 17.05 10:09

    שלום כבוד הרב. בזכות הדרשות של הרב על השמחה, ברוך השם התחלתי להיות בשמחה, משתדל מאד! הלכתי לקניות לכבוד שבת בשמחה, רואה אותי אחד המוכרים שאני הולך וחוזר ואני שמח - הוא כל כך שמח לראות אותי שמח, אז הוא שבח אותי שאני שמח, ואז הוא שאל אותי: 'איך שאתה כזה שמח?' אמרתי לו: 'זה בזכות הרב אמנון יצחק שבשעורים של עכשיו מדבר על השמחה!' (shofar.tv/videos/17167) אז הוא לקח את המספר (02-3724787) והתחיל להקשיב. תודה רבה לרב על השמחה!!

  • 16.05 15:33

    כבוד הרב, ב"ה התחלתי לראות את הדקות הראשונות של המיקס קליפים 2023 מדהים! (shofar.tv/videos/17157) מתרגשת להמשיך לראות ולשמוע את זה ולהקרין לילדים ותוך כדי להכין את שבת קודש!

  • 16.05 14:06

    פרסום הנס של חברה מהקהילה ל. ד. כבוד הרב, אני כבר 4 שנים נטו שומעת לשיעורים מכבוד הרב שליט"א וב"ה מוסרת נפש לעבוד את השם יתברך בשמחה ובבטחון וכמות הניסי ניסים העצומים - לא איחרה לבוא: מעברי דירות, ליד כבוד הרב כנגד כל הסיכויים במחירים שפשוט לא קיימים בכלל! ויש חוזים חתומים עם עדים מהקהילה שנכחו במעמד החתימה, תמיכה מהקהילה הקדושה הזו בכל מכל כל עם ליווי צמוד, עיקולים בהוצל"פ על נכסים שלא קיימים כגון: נכסים שלא קיימים, רישיון נהיגה שלא קיים, רכב שלא קיים, חשבונות בנק סגורים, צד שלישי עם חסכונות שלי שברשותו כשלא היה לי כסף אצל אף אחד חחח התעלפנו מצחוק לא האמנו למכתבים שכל פעם הגיעו, חובות של עשרות אלפי שח שנסגרו בצורה לא הגיונית!!! - הבנק שילם לי את המינוס וסגר את החשבון שהיה גם מעוקל חחח הסדר עם הוצל"פ שאושר בהנחה בשיעור של 75 אחוזים!!! על סכום קטן!!! וסגירת התיק, זה שולם ע"י תורמות מדהימות כששמתי רק סכום סימלי, יש מסמכים להכל למי שרוצה לראות הוכחות. ובכל הזמן הקצר שאני בב"ב אני ממשיכה לתחזק חזק אמונה ובטחון בהשי"ת וב ש מ ח ה ואין איןןן מאושרת ממני, חיה: בשמחה, בשמחה, בשמחה! ובעזרת השי"ת בקרוב בירושלים הבנויה. א.כ.י.ר.

  • 16.05 08:59

    כבוד הרב, איזה שיעור מדהים - מתנה משמים! ובכלל הסדרה על השמחה (shofar.tv/videos/17167) בפרט בתפילה ועל החשיבות של קבלת עול מלכות שמים בקריאת שמע בקשר עם השי"ת ובהתבוננות ובהודיה להשי"ת - שככה מנצחים במלחמה! ומה שהרב אמר על אותיות משיח - שיביא שמחה לעולם יהי רצון שנזכה לקיים את מה שהרב מסביר ונזכה ע"י זה לעשות נחת רוח לאבינו שבשמים (אמן).

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים