טוען...

סיקור הקבלת פני רבו, כותל המערבי - חול המועד סוכות תשפ"ד ועוד...

  פורסם בתאריך: 03.10.2023, 08:11 • מערכת שופר

ב"ה אנו ממשיכים בסדרת הכתבות על השבתות וחגי ישראל במחיצת כבוד הרב שליט"א ברשימת מעט גרגירים, חוויות ורשמי הוד!

ראה כתבה ראשונה על הלו"ז בשבתות השנה (קישור)

וכתבה קודמת (קישור) סיקור שבת וחג הסוכות! במחיצת כבוד הרב שליט"א.

ברוך השם התקיים ביום שני 'הקבלת פני רבו' (קישור) בבית הכנסת קפז'... 

המקום היה ערוך ע"י המתנדבים החרוצים הי"ו ומוכן לביאת הרב שליט"א והקהל הרחב שגדש את בית המדרש מפה לפה אנשים נשים וטף כמאמר חז"ל: 'טף' למה בא? כדי לתת שכר למביאיהם!

עם ניגונים שמחים כיאות למצוות החג 'ושמחת בחגך' ע"י הנגן המוכשר ש"י עזריה קדושים הי"ו (קישור).

וכן כיבוד קל (עוגות ביתיות וטעימות ועוד תופינים) שהוגשו לכבוד האורחים היקרים הי"ו שטרחו מכל רחבי הארץ! (חיפה ועוד...) -עבודת יד של אנשי קהילות פז היקרים. 

בשעה טובה ומוצלחת כבוד הרב שליט"א נכנס להיכל בית מדרש קהילות פז 

השיעור: 'עבודת המידות' נמסר ע"פ הספר 'מידות דיליה' (חדש! ב"ה כתבה בקרוב...) – באדיבות הרב אברהם חנונו שליט"א מלייקווד – ישר כוחו! (ראה כתבה על ספריו). 

הרב דיבר על ענין עבודת המידות שזוהי עבודת השם! ולהפך ח"ו הם השורש לכל החטאים! כי אפילו אם ישנן האדם את כל התלמוד ו'על מנת לקיים' כדברי התנא באבות, אבל לפני שיתקן את המידות - אזי התורה לא תתקיים בו רח"ל! כי צריך קודם תיקון המידות. 

ואדם כזה (שלא עבד על המידות) הוא אינו בגדר 'אדם'. 

דוגמא לכך הרב הביא את השלישיה שרמז עליהם הפסוק: "לא יהיה לך אל אח"ר" (ראה שיעור) אשר סופם מראה על ראשיתם רח"ל שמידותיהם ומחשבותיהם היו בגדר: "שֹׁרֶשׁ פֹּרֶה רֹאשׁ וְלַעֲנָה" (דברים כט, יז). 

לאחר השיעור אשה יקרה מפז סיפרה (00:59:37) על מעשיהם של אביתר מלאכי ואשתו (ראה כתבה) שניסו להוציאה ואת ביתה בת האחת עשרה מדרך התורה הקדושה בכך שדיברו סרה ורעות רבות על כבוד הרב שליט"א וחברי קהילות פז היקרים ועוד...

וברוך השם הילדה היתה חכמה! ומחתה בהם...

לעומת זאת האם שהיתה בספק ובקשה לברר הענין... והנ"ל הזמינוה לעירם (מב"ב לחדרה!) לראות "ראיות"... וברוך השם משמים עזרוה שלא תקבל מהם הלשון הרע וההוצאת דיבה ומחתה בהם קבל עם ועדה!

[במאמר מוסגר, האשה סיפרה כשישבה עם הזוג בחדרה לראות ה"ראיות" ישבה מעליהם ציפור שכל כמה פעמים שלחה 'משלוח מנות' דווקא על הזוג האסטרונאוט ואשתו ועליה – לא! בהשגחה פרטית דייקא...]

מכאן לעוד דבר משמח! 

עוד אשה בקשה (01:11:07) להודות לכבוד הרב שליט"א ולחברי קהילות פז היקרים על כך שבנה הגיע לגיל מבוגר (35!) אך עדין לא מצא את השידוך 

אך בזכות שקיבלה על עצמה: 'כיסוי ראש!' בנה זכה להתחתן עם אשה כשרה מקהילות קפז - כן ירבו שמחות כאלו (אמן) וב"ה זכתה שכבוד הרב שליט"א טרח ובא להשתתף בחתונת בנה והם שמחים! 

לאחר תפילת מנחה שנעשתה "בְּרָב עָם הַדְרַת מֶלֶךְ" (משלי יד, כח) התקבצו ועברו הקהל הרב לבקשות ברכות ועצות טובות ואיחולים מכבוד הרב שליט"א...

לאחר מכן פצחו בריקודים ליד בימת ספר התורה בליווי נגינותיו המופלאים של ש"י קדושים הי"ו. 

אחר תפילת ערבית (עם הכוונות בקדיש וכו') 

כבוד הרב שליט"א יצא הרב בריקוד כאשר הקהל שר ומוחא כפים לכבודה של תורה ובשמחת החג לכיוון הרכב שנסע לירושלים עיר הקודש תובב"א (ובמקביל התארגנו החברים היקרים הי"ו ונסעו לכותל המערבי) לזכר הכתוב: "שָׁלוֹשׁ פְּעָמִים בַּשָּׁנָה יֵרָאֶה כָל זְכוּרְךָ אֶת פְּנֵי ה' אֱלֹהֶיךָ בַּמָּקוֹם אֲשֶׁר יִבְחָר בְּחַג הַמַּצּוֹת וּבְחַג הַשָּׁבֻעוֹת וּבְחַג הַסֻּכּוֹת וְלֹא יֵרָאֶה אֶת פְּנֵי ה' רֵיקָם" (דברים טז, טז).

 

מצ"ב גלרית תמונות ווידאו מזכר לעליה לרגל לכותל המערבי ומכבוד הרב שליט"א בקיום מצוות נטילת לולב והקפות.

בברכת חג כשר ושמח!

תזכורות:

1. תשלום עבור כסא בימים הנוראים.

2. תשלום נדרים ונדבות.

3. לימוד בליל הושענא רבה כל הלילה! החל משעה 23:00 ודרשה מפי כבוד הרב שליט"א בשעה 3:30 לפנות בוקר!

  •    שיתוף   
  • תגים:

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 09.05 18:01

    תודה רבה לכבוד הרב ב"ה יש התרגשות להיות סביב השמחה במהלך היום במיוחד בקיום המצוות היום לפני ההלל (ראש חודש אייר) שרתי בשמחה גדולה: "עבדו את ה' בשמחה!" והכל פשוט נפתח! הלב הוציא מעצמו פירושים לכל מילה משתדלים להקרין בבית והחוצה בכל דבר אתמול בטבריה (8.5.24) הרגשנו את השמחה בעצמותינו בריקודים הילדים לא זזו מהכיסא כשעתיים כל הדרשה:)

  • 09.05 17:38

    כבוד מורנו ורבנו הצדיק והחסיד מלך ישראל! בתאריך ט''ו אייר יום שני 20/05/19 הרצאה בבית שאן (shofar.tv/lectures/1246 מארגן הערב מתן מלכה) ראיתי את אבא שלו ובישר שב"ה מתן התחתן! ויש לו כבר 2 ילדים!! באופן אישי לא ידעתי שמתן מימן הערב להביא את הרב עד ההרצאה האחרונה בעיר (בית שאן) ו' באב 24/07/23 (shofar.tv/lectures/1536) ידידי ר' דניאל שמסור לך מאוד ושעובד עם הרב שאל אותי עליו - הבטחתי: שאם אדע משהו אעדכן. מעדכן, בשורות טובות! (אמן) מעבדך מבית שאן.

  • 09.05 17:17

    מורינו ורבינו! היום לקחנו את הרכב לטסט. חששתי מאוד כי היו בעיות בעבר... במהלך כל הטסט כשישבנו ברכב, שרתי כל הזמן: "עבדו את השם בשמחה" שוב ושוב, עד שבעלי ביקש שאפסיק כי הוא לא שומע את ההוראות מבחוץ חחח. בסוף ב"ה הרכב עבר את הטסט במהירות! וכמעט בלי תור! וכמובן ששרנו שוב ביחד מרוב שמחה! ישתבח ויתעלה שמו לעד!! תודה רבה לרב היקר שמאיר את דרכינו תמיד!

  • 09.05 17:16

    "עבדו את ה' בשמחה!" גם בהובלת D9...!

  • 09.05 17:16

    הרב, אתה פשוט האור של הדור ב"ה הרצאה בטבריה (8.5.24) חזקה! כל הנשמות - רקדו באולם כששמעו את קולך שר: "עבדו את השם בשמחה!" 💥⭐️ זה כמו טיל לנשמות ופוגע מושלם.

  • 09.05 11:04

    שלום כבוד הרב. חודש טוב ומבורך. תודה רבה על כל החסד שעשית איתנו. ב"ה אתמול הרצאה היתה מחזקת מאד! (טבריה 8.5.24) כמה חשוב לעבוד את השם בשמחה, השמחה לא ירדת ממני תודה רבה.

  • 09.05 11:04

    כבוד הרב אני חושב שהשיחה בטבריה - חייב כל יהודי לשמוע (טבריה - עבדו את השם בשמחה 08.05.2024 shofar.tv/lectures/1600) (מלבד שאר השיחות) ממש הפסד גדול! למי שלא יזכה לשמוע. אשריכם! איזה שמחה יש בשמים שמזכים יהודים לשמוח ולצאת מהצרות. ו: 'מגלגלים זכות על ידי זכאי!'.

  • 09.05 11:03

    ב"ה השירים והריקודים בהרצאות - מרוממים את הנפש ממש! (shofar.tv/videos/17141)

  • 09.05 11:02

    שלום כבוד הרב, רציתי לומר לכם תודה רבה על הספר: 'בטחוני בצורי הוא אוצרי' (shofar.tv/articles/14809) ב"ה זה רומם לי את הנפש ומשמח אותי וגם השירים שלך: 'ושמחת בימיך' (shofar.tv/videos/15558) והשיעורים שלכם על נושא השמחה (shofar.tv/videos/17144) תודה כבוד הרב...

  • 09.05 00:59

    מורנו ורבנו היקר יה"ר שהשי"ת ישמרך (אמן) תודה רבה-רבה-רבה על הרצאה כזו (טבריה 8.5.24) מרוממת ומחזקת בדיוק בזמן הנכון ב"ה כמה כוחות ואנרגיות הכנסת בנו חזרנו כל המשפחה פשוט שמחים ומאושרים, מודים להשי"ת הטוב שזכינו בך וששלח לנו שליח טוב איש אמת יחיד ומיוחד בדורו, מודים לך על כל השיעורים וההרצאות שמחזקים ומרוממים את הנפש ב"ה כל מילה חודרת פנימה יה"ר שהשי"ת הטוב ישמור לנו עליך מכל משמר (אמן) האוצר של הדור!!! נסיעה טובה ובטוחה (אמן) מחכים כבר להרצאה הבאה בעזרת השי"ת משפחת ש...

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים