טוען...

חשיפת עדות נגד מחפוד שמאכיל חלב ודם וגילוי מרעיש!

  פורסם בתאריך: 29.12.2019, 05:20 • מערכת שופר
לחץ כאן לצפיה עם כתוביות
   
לחצו כאן לשמיעת ההקלטה

קטע א:

19:30

אנחנו ניצבים בשעה 10 כמו שהוא אמר יושבים בשולחן הוא הזמין קפה ומחכים לדבריו מה שנאי יום מיומים אחרי שאנחנו שותים קפה הוא קופץ שם יד בכיס שלו ומוציא אקדח!

הוא אומר לי: אתה רואה? רב יהודה! אתה רואה את הצעצוע שאני קניתי שאני משחק בו?

לא שמתי לב על מה הוא מדבר כי לא שמתי לב שזה אקדח או לא אקדח

-אמרתי: לא אני לא מבין על מה אתה מדבר

הוא אומר: אתה רואה את זה את הצעצוע שאני קניתי? זה אני קניתי את זה צעצוע שאני משחק בו!

-אמרתי: מה זה, אקדח של מים?

הוא אומר: לא! זה אקדח אמיתי, תקח תבדוק את זה.

אני באמת בדקתי את זה; מחסנית הכל טוב ויפה

-זה בסדר גמור זה לא אקדח צעצוע זה אקדח אמיתי

הוא אומר לי: כן, אבל אתה רואה את זה? אני הולך תמיד איתו

-אמרתי לו:  מה פשר הדבר? לזה הזמנת אותי? לשתות קפה! בשביל מה? להראות לי שאתה הולך עם אקדח?

לא, בשביל להראות לך שאני יש לי רשיון לאקדח!

-אמרתי: טוב, יש לך רשיון לאקדח! יש לך רשיון לאקדח, מה הענין פה?

הוא אומר לי: תראה אני מוכר בממשלה אני מוכר בכל רשויות המשטרה אני מה שאני רוצה אני עושה במקסיקו

אז אני התעוררתי

-ואמרתי: אתה יכול לירות במישהו?

הוא אומר לי: בטח! אני יכול לירות בכל מי שאני רוצה

-אמרתי: וזה מותר לפי החוק?

הוא אומר: פה במקסיקו זה מותר לי לפי החוק

אני הבנתי את זה איך שהוא מסתכל עלי אני הבנתי

-ואמרתי: אוקיי מה פשר הדבר?

לא,  יש בעיות במליחה גם כן? כי אני שמעתי שיש בעיות במליחה בבית המטבחים

-אמרתי: כן, אני מנסה עד כמה שאפשר, יש דם צרור, ויש בית השחיטה שהוא מלא דם, אז היות ואנו מולחים באותו יום, אז אני מנסה להגיד לפועלים אולי שיורידו את החתיכות האלו הם מלאים דם ואי אפשר לנקות על ידי המים, ותשמע, זה דם שפירש, ודם שפירש הוא דאורייתא! אוקיי זה לא דרבנן אוקיי דם שלא פירש זה מדרבנן אבל זה דם שפירש זה מדאוריתא אז מה אני יכול לעשות ???  אני מנסה מה שאני יכול לעשות

טוב טוב טוב מאוד טוב מאוד מה שאתה עושה, אבל רק שתדע שאני המושל פה במקסיקו ואני יכול לירות במי שאני רוצה!...

אני הבנתי את הענין

 

 קטע ב:

22:38

אז אני הלכתי לרב שאבו ראש ישיבת 'מגן דוד', הלכתי לרבי אילשוילי ראש כולל, הלכתי לרב פראץ, והלכתי לרב שווקאה, ואמרתי להם: תראו, הנה, זה המעשה!

אמרו לי: תשמע, עכשיו אנחנו רוצים  לגלות את אוזנך: האדם הזה הוא חשוד על נפשות! עכשיו אתה אומר לנו שהוא בא עם אקדח והוא מראה לך צעצוע, וזה יכול להיות… תשמור על עצמך! כי אנחנו לא נהיה מעורבים, כי האדם הזה חשוד על נפשות! הוא יכול לירות בנו, הוא יכול לירות בך.

אמרתי: מה עם הרב 'מחפוד' שנותן לו 'הכשר', אפשר להתקשר אליו? להגיד לו מה שקורה?

אמר: תנסה.

אני לא היה לי מס' טל' של הרב 'מחפוד' אני בא הביתה ואני אומר לרב יוסף: תעשה לי טובה, האם אתה יכול להתקשר לרב 'מחפוד', לתפוס אותו על הקו?

הוא אומר לי: מה אתה חולם? אני התקשרתי כבר כמה פעמים, הוא לא עונה על הטל'! השארתי הודעה.

אמרתי: במחילה, אני לא הולך לעבודה מחר, תודיע לו שאני לא הולך לעבודה, אני הודעתי לו שאני טס, אני לא טס שלו, אני מפחד על נפשי! אתה יכול להיות בצד השני, אני מפחד על נפשי! עד שאני לא אדבר עם הרב 'מחפוד'…

אני מאותו יום יצאתי מהבית והלכתי, וכל העיר יכולים להגיד לך במקסיקו, הלכתי לכולל 'ארם צובא' של ראש הכולל, מי יסד את הכולל הזה? הרב... עליו השלום, ומראש הכולל הרב שווקאה, ואני יכול לשלוח לכבודו את כל הדוקמנטים מהרב שווקאה בכתב,

אז אמרתי להם: הביטו, אני בסכנה! תתנו לי מחסה פה עד שיעבור זעם, אני לא יודע מה יעשה האדם הזה.

הגבאי של הכולל היה מר משאן, הם היו 4 אחים במקסיקו, אחד מהם מוהל, 3 מהם סוחרים, ואחד מהם היה הגבאי של הכולל, אמרו לי: תדבר עם מר משאן. דיברתי עם מר משאן, סיפרתי את הסיפור, הרב שוואקאה היה על ידי.

 

אמרו לי: תראה האש לא חודר את הבנין הזה, אנחנו ניתן לך, אבל אל תצא החוצה, זה 'ערי מקלט' בשבילך! אבל אם תצא החוצה ויקרה לך משהו - אנחנו נקיים!!! 

 

קטע ג:

37:50

הרב יהודה: עכשיו מי הרב ה'מכשיר'? ומי ראש הפעור? זה 'מחפוד'! כי אני דיברתי עם יוסף אז בזמנו, ואומר לי: לא תוכל לתפוס אותו, אתה משחק, כי הוא יהרוג אותך, הוא ירה בך, אני אומר לך, פה במקסיקו לית דין ולית דיין, וזה אמת, אז אני עזבתי, ומעולם לא נכנסתי יותר למקסיקו עד היום הזה.

הרב אמנון יצחק שליט"א: זאת אומרת האיום לרצח שלך היה על ידי 'מחפוד'?

-כן

הרב אמנון יצחק שליט"א: לא שמעתי כן או לא ?

-כן

הרב אמנון יצחק שליט"א: וזה הוא אמר לך דרך יוסף ?

-כן

הרב אמנון יצחק שליט"א: השם ירחם

-השם ירחם הוא כבר ריחם אני בחי

  •    שיתוף   

הכרת הטוב לרב שליט"א

  • 17.04 17:44

    ישר כחכם על כל עבודת הקודש יה"ר: שנזכה לעלות לארץ הקודש, לזכות לתשובה שלמה, גאולה שלמה ברחמים, רפואה שלמה לכלל ישראל, יראת שמים, חכמת התורה, קיום המצוות לכל יוצאי חלצינו לשמחות לכל בית ישראל חג כשר ושמח (אמן).

  • 17.04 17:43

    כבוד הרב ברוך השם כנגד כל הסיכויים על פי הטבע. הרב אמר לי: 'אל תדאג אתה תקבל!' ב"ה היום קיבלתי אישור רשיון לנשק בהודעה. ואפילו לא עשו לי ראיון לפני... תודה רבה.

  • 17.04 16:04

    שלום כבוד הרב! בדיוק לפני חודש מהיום כבוד הרב בירך אותנו: 'לעבור דירה' אחרי שבדירה שלנו היתה בעיית עובש (ל"ע). ב"ה בזכות ברכת הרב חתמנו היום על דירה נאה, גדולה ונוחה יותר! ועם כל זה גם חדשה לגמרי! מטבח, צבע וכל הריהוט הנחוץ הכל חדש לגמרי ואנחנו הראשונים שמשתמשים! וב"ה נקייה ומוכנה לגמרי לפסח. תודה לקב"ה שזכינו להסתופף בצילו של כבוד הרב ולזכות בהרבה שפע וברכה בזכות הרב!

  • 17.04 15:53

    דוד ביטון: ודבר נוסף כבוד הרב, ב"ה זכינו בזכות הברכה של כבוד הרב להתחתן ורצינו להודות לרב ולהוקיר תודה בעזרת השי"ת בהרצאה היום בירושלים נשמח אם כבוד הרב יתן לנו הזדמנות לעשות קידוש השם!

  • 17.04 15:19

    כבוד הרב תודה רבה על הברכה! זה היה פשוט פלא!! אשתי היתה עם שפעת (ל"ע) מכוסה עם 2 פוכים ורועדת. איך שאני כותב לכבוד הרב הודעה בבקשה לברכה. פשוט בדרך פלא ונס ב"ה היא מורידה את הפוך ומפסיק לה החום. ומפסיק הרעידות בגוף. ב"ה אשתי מרגישה יותר טוב וחזרה לתפקד בבית לקראת חג הפסח הבעל"ט. תודה רבה לכבוד הרב אשרינו שזכינו להדבק בצדיק האמת. ויהי רצון שהקב"ה יברך את הרב בכל ברכות התורה אכי"ר!

  • 17.04 13:21

    שלום כבוד הרב רציתי לשמח את כבוד הרב ולספר לו על מקרה שקרה בתלמוד תורה של בני ני"ו. היה להם פעילות בתלמוד תורה ושמו להם שירים. הבן שלי אמר לחברים שלו לכיתה: 'שאסור לשמוע שירים רק במועדים!' וכולם התחילו לצחוק עליו. כמה רגעים לאחר מכן נכנס המלמד והילדים אמרו: 'המלמד! אוריאן אמר: 'שאסור לשמוע שירים' (ושוב צחקו עליו) המלמד השיב להם: 'שזה נכון!' - "ומאיפה אתה (אוריאן) יודע?' הוא ענה לו: 'אמא הסבירה לי וזה נפסק במרן השולחן ערוך זיע"א!' המלמד ענה לו: 'נכון! אבל זו גזרה שהציבור לא יכול לעמוד בה...' והוא ענה לו: 'אבל אני עושה את זה! (ילד בן 9) אז הוא ענה לו: 'כל הכבוד שאתה יכול! אבל יש אנשים שקשה להם...' ואוריאן ענה לו: 'אז אם קשה לי אני יכול לעבור על דברי חכמים ??!!' והמלמד העביר נושא והתחיל את השיעור. ב"ה אני כל כך שמחה וגאה בבן שלי והכל בזכות כבוד הרב שליט"א תודה רבה 🙏.

  • 17.04 10:49

    איזה מוסר מדהים לומדים מהמשנה הנ"ל והרב מסביר אותה בצורה הטובה ביותר!!! (ואל תאמר לכשאפנה אשנה... shofar.tv/videos/15830) שיהיה לכבוד הרב שליט"א ערב טוב ומבורך בכל הברכות כולם🙏 (אמן).

  • 16.04 17:40

    אני רוצה לומר תודה כבוד הרב לך על הקהילה והחנות שדואגים לנו לכשרות מהודרת כיף להכנס לחנות שאפשר ולקחת מהמדפים בלי חשש ודאגות ובדיקות! תודה לכל מי שטורח עומל ועוסק בשחיטה שדאגו לבשר ועופות לחג הפסח ובכלל. ברוך ה' הצלחתי לקנות הכל אפילו גם לאמא שלי… תודה על התבלינים ולטורחים /ת. אתמול גם זכינו ברוך ה' להיות בבדיקת תבלינים! מרגישה שם תמיד מוקפת במשפחה אמיתית כשאני בבני ברק. תודה למי שאפה את המצות המהודרות! תודה על הבשר הכשר שזוכים לשים על שולחננו שחיטה הכי מפוארת כמו שאמרו על שחיטתך🙌🏽 (הרב מרדכי גלאי - "השחיטה של הרב אמנון יצחק מפוארת, הכי טובה שאני מכיר!" shofar.tv/videos/11139) ישר כוחכם עד 120 פלוס - אמן תודה על הכל🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹.

  • 15.04 10:35

    בוקר אור לרב היקר! ישר כח עצום על העשייה המבורכת. ב"ה הדרשה אמש ממש היתה נפלאה ממש! (קרית עקרון - אפיקומן וגלות מצרים 14.04.2024 shofar.tv/lectures/1598)

  • 15.04 10:34

    כבוד הרב, איזו התעלות לראות פני הצדיק ולשמוע דבר ה', ב"ה הרצאה יפה ומרגשת (קרית עקרון - אפיקומן וגלות מצרים 14.04.2024 shofar.tv/lectures/1598) זלגו הדמעות לשמוע את בעל התשובה של הרב מזה שנים שמודה לרב על ההחזרה בתשובה שלו ושל צאצאיו אחריו ומברכו לחיים טובים (אמן).

יוצרים קשר עם שופר

 משרדי שופר

 03-6777779

 דואר אלקטרוני

 main@shofar.tv

 מספר פקס

 03-6740578

 שופר קול

 02-372-4787 | שידור חי:  073-337-6900

תגובות, ראיונות ופרסומים אחרונים בתקשורת

קליפים וסרטונים